להתחברות

קהילה צומחת

עמדות פתיחה

sources

סיכום

אילו החלטות קיבלתם יחד עם הקהילה? מה פיתחתם יחד? כיצד בחיי היומיום שלנו אנו מקבלים החלטות?
החלטות הן מי שהופכים אותנו לעצמאיים, למסוגלים.
בואו ונבחר יחד…

  • תמר דשבסקי

    שלום לכולם!   אני שמחה להציג בפניכם את החידושים האחרונים באתר ולהזמין אתכם לסיור! א. יש לנו נושא חדש בנוגע… שלום לכולם!   אני שמחה להציג בפניכם את החידושים האחרונים באתר ולהזמין אתכם לסיור! א. יש לנו נושא חדש בנוגע לקבלת החלטות- בחיינו ובקהילות. עם שפע של שיחות דיונים ונקודות למחשבה. בנוסף יש סרטון חדש בסרטון השבוע שב"ה יתחדש יותר המשך יום נפלא וקבלת החלטות מיטיבות ומשמחות. תמר (צפיה בדעה במקור)
  • תמר דשבסקי

     שבוע טוב!!!   היום, יום ירושלים זהו יום ההולדת של קהילה צומחת! היום, לפני 5 שנים קיימתי את מפגש הקהילה…  שבוע טוב!!!   היום, יום ירושלים זהו יום ההולדת של קהילה צומחת! היום, לפני 5 שנים קיימתי את מפגש הקהילה המוצהר הראשון. ומאז מבין 101 הקהילות שלנו השיר המבוקש ביותר הוא ירושלים של זהב! אז מוזמנים לשוטט באתר וכמובן לזמר- אגב כל היום ברשת ג יש שירי ירושלים מופלאים. מומלץ בחום. יום מבורך לכולנו. תמר (צפיה בדעה במקור)
  • תמר דשבסקי

    שלוםם וקיץ שמח לכולם! מקווה שהימים עוברים עליכם בטוב. האם הסתובבתם באתר ומצאתם את כל החומרים החדשים שהוספנו? מצרפת אחד… שלוםם וקיץ שמח לכולם! מקווה שהימים עוברים עליכם בטוב. האם הסתובבתם באתר ומצאתם את כל החומרים החדשים שהוספנו? מצרפת אחד מעניין פה המשך חופש מרגש. תמר             (צפיה בדעה במקור)
  • תמר דשבסקי

    שלום חברים! הנה זה מתחיל שוב, תחילת שנה, חוזרים לשגרה... מצרפת פה כמה רעיונות, מחשבות ודברים חדשים מהאתר. מוזמנים מאד… שלום חברים!
    הנה זה מתחיל שוב, תחילת שנה, חוזרים לשגרה...
    מצרפת פה כמה רעיונות, מחשבות ודברים חדשים מהאתר.
    מוזמנים מאד לסייר ולשתף אותנו מה עזר, מה העשיר ומה אתם עושים כדי שנשתף את כולם.
    כל טוב והמשך יום מעשיר.
    תמ
    (צפיה בדעה במקור)
  • תמר דשבסקי

    סיפור מקסים לזכרו של שמעון פרס ז"ל. שנזכה כולנו לחיי אופטימיות, חזון והשראה .   סיפור מקסים לזכרו של שמעון פרס ז"ל. שנזכה כולנו לחיי אופטימיות, חזון והשראה .   (צפיה בדעה במקור)
  • תמר דשבסקי

    חברים יקרים נתכנס כמדי שנה לכנס מרתק במיוחד!   ביום שני ה 9.1.17 במרכז הכנסים בשוהם פרס חנה.  אנו מארגנים… חברים יקרים
    נתכנס כמדי שנה לכנס מרתק במיוחד!
     
    ביום שני ה 9.1.17 במרכז הכנסים בשוהם פרס חנה.
     אנו מארגנים הסעה מיוחדת מהרכבת בבנימינה לכנס וחזרה אליה בסיום.
     
    לו"ז מדויק יצא בקרוב!
     
    אנא הזכירו למנהליכם כי השתתפות בכנסים הינה חלק מההסכם שלנו כאשר נכנסתם לפרויקט וקיבלתם הדרכות חינם.
     
    אנא שריינו תאריך ושלחו כמה שיותר אנשים מביתכם.
    שימו לב! בסוף הכנס תקבל כל קהילה ערכה מקצועית ומושקעת של קהילה צומחת מתנה!
     
    עלות לאדם: 40 ש"ח כלל הרצאות, ארוחת בוקר, ארוחת צהרים והסעה מהרכבת.
     
    הרשמו בהקדם אצל דורית רגב:doritr@jdc.org
     
    תמר
    (צפיה בדעה במקור)
  • תמר דשבסקי

    שבוע טוב!!!   שמחים להזמינכם לכנס שלנו!   מצורפת הזמנה וקישור להרשמה   מחכים לראותכם!!! שבוע טוב!!!   שמחים להזמינכם לכנס שלנו!   מצורפת הזמנה וקישור להרשמה   מחכים לראותכם!!! (צפיה בדעה במקור)
  • תמר דשבסקי

     בוקר טוב לכולם. ושליחת אנרגיות חיוביות ומחבקות לכל מי שבסביב השרפות....השמרו בבקשה.     א. מזכירה  על ההרשמה לכנס שלנו …  בוקר טוב לכולם. ושליחת אנרגיות חיוביות ומחבקות לכל מי שבסביב השרפות....השמרו בבקשה.     א. מזכירה  על ההרשמה לכנס שלנו      ב. מוזמנים לראות את המאמר על:

    חלונות ההזדמנויות שבהם יותר קל לנו לבצע משימות מאתגרות.

      ולמי שרוצה חיוך ענק על הפנים מוזמן לראות את הסיפור בהמשכים הזה, מרגש ביותר! חלק א' וחלק ב'   הדליקו את הווליום....     מחכה מאד לראותכם בכנס!!!!   תמר     (צפיה בדעה במקור)
  • תמר דשבסקי

    חג שמח ומשמעותי לכולכם ממשפחת קהילה צומחת! חג שמח ומשמעותי לכולכם ממשפחת קהילה צומחת! (צפיה בדעה במקור)
  • תמר דשבסקי

    סוף שבוע נעים!   שמחה לצרף לכם כמה דברים מעניינים שנוספו לפה בשבועות החולפים....   ראשית לשתף אתכם בסרטון פתיחה החדש… סוף שבוע נעים!   שמחה לצרף לכם כמה דברים מעניינים שנוספו לפה בשבועות החולפים....   ראשית לשתף אתכם בסרטון פתיחה החדש שלנו,       בנוסף אפשר לראות דיון מעניין על התקדמות האנוות ולאן עוד פניה... נושא מצוין לשיח משמעותי.     עוד דבר קטן-שיזיז לנו את הגוף- השפעתה של התנועה והריקוד על הגוף....         היו ברוכים והמשיכו בהנאה בקהילות!   הידעת? יש היום כ 120 קהילות צומחות  ברחבי הארץ.... (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    שמחה לצרף לכם כמה דברים מעניינים שנוספו לפה בשבועות החולפים.... ראשית לשתף אתכם בסרטון פתיחה החדש שלנו, בנוסף אפשר לראות דיון מעניין… שמחה לצרף לכם כמה דברים מעניינים שנוספו לפה בשבועות החולפים.... ראשית לשתף אתכם בסרטון פתיחה החדש שלנו, בנוסף אפשר לראות דיון מעניין על התקדמות האנוות ולאן עוד פניה... נושא מצוין לשיח משמעותי. עוד דבר קטן -שיזיז לנו את הגוף- השפעתה של התנועה והריקוד על הגוף....   (צפיה בדעה במקור)

מקורות עיקריים